Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2007 01:10 - Internet
Автор: rabbit Категория: Други   
Прочетен: 3325 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Най-после личен компютър!
Най-после свободен достъп до Интернет!
Край на изолацията, в която бвх попаднала! Най-после се освободих от капана на собствения си свят. До сега сякаш живеех на друго място, в друг век,в  друго пространство... Странното е, че не изпитвах нужда от компютър! За мен той олицетворяваше една безсмислена загуба на време. Време, което можех да прекарам с приятели...
Но ето че нещата се промениха. Светът се променя ежедневно, а с него и животът ми неизбежно се устреми към промяната...
Друго си е да си пред монитора, (макар и все още да се чувствам малко като в небрано лозе, но до максимум месец съм сигурна, че всичко ще си дойде на мястото и дори ще се чудя как съм живяла досега без компютър!)... друго си е да се потопиш в този необятен свят, наречен Интернет...
Нека се замислим само за миг как той надхвърля дори и най-смелите очаквания на нашите предци...
Излишно е може би да изброявам беаброй плюсове за употребата на Интернет навсякъде в нашето ежедневие...
Няма да ми стигне нито времето, нито мястото...
Но все пак нека изразя мнението си по въпроса за употребата на интернет в образованието, защото все пак е доста актуална и вълнува много млади хора.
Според мен употребата на Интернет е безкраино необходима, стига да не замести общуването между поколенията! Все пак си оставаме хора, нали така?
Но специално в университетите бииха могли да се приложат много новости, свързани с Интернет.
 Така например биха могли напално да жлязат в употреба онлайн учебници, книги, лекции, семинари...
Напълно възможно е, защото това поколение е много креативно и има всички заложби да сътвори нещо полезно!
Нали?...  



Тагове:   Internet,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sashetu - :)
09.01.2007 01:15
Мда, права си :)
Ии честито за компютъра :))
цитирай
2. rabbit - Благодаря
09.01.2007 01:30
Много се радвам,че има хора, които четат блога ми! Така и не разбирам как става тоя номер:( Но благодаря който и да си ти:)
А защо не спиш? Късно е вече...
цитирай
3. sashetu - :)..
09.01.2007 01:31
Няма защо да ми благодариш :)
Със здраве да си го ползваш и компютъра и интернета :Р
а, аз съм тя.. и не спя, защото.. се умотах пак в блог-а и лягам... вече :) лека и спокойна нощ :)
цитирай
4. rabbit - Тя:)
09.01.2007 01:36
Разбирам те! Аз от три дена все си се умотавам... :(
Как попадна в моя блог? Любопитно ми е:)) Лека и спокойна нощ и на теб! Хубаво е да си размениш 2-3 приказки с някой когато няма наокло кой да те *** :)
да ти каже нещо миличко имам впредвид:)
цитирай
5. sashetu - :)
09.01.2007 01:37
Ще ти кажа утре всичко :Р
Лека нощ :)
цитирай
6. juana - Да ти е честита новата предобивка...
09.01.2007 12:25
Уверявам те,че новото ти киберк другарче ще ти преобрази живота.Добре дошла в необятното пространстрово!!! :)) Успех !!!
цитирай
7. anahata - :)))
09.01.2007 13:06
Честито и от мен!
Как попадаме в блога ти ли? Ами като проверявам последните публикувани постинги, си избирам какво бих искала да прочета:) А този ти постинг е на главната страница на блог.бг : http://blog.bg/ и то в "избрани постинги" :)
Впрочем един от начините блогерите да научат за теб е, като посешаваш техните блогове и понякога дори оставяш коментари:)
цитирай
8. nicky - Здрасти :)
09.01.2007 18:44
Напълно права си. Сега само гледай да не се зарибиш прекалено. Щото с мен така се получи. Матрицата...
Истинския живот е малко по-хубав от виртуалния или а бе всъщност не знам...
;)
цитирай
9. анонимен - internet
12.01.2007 21:31
4estito,az sam na sa6tata valna,ot 5.01.07 sam v internet za parvi pat.super e.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rabbit
Категория: Забавление
Прочетен: 322456
Постинги: 26
Коментари: 109
Гласове: 1004
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол