Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2007 22:20 - Каква е истината за жените?
Автор: rabbit Категория: Тя и той   
Прочетен: 2338 Коментари: 1 Гласове:
0



Тези дни в ръцете ми попадна една книга с афоризми на Оскар Уайлд. Много интересни работи пише в нея- препоръчвам ви я!
Там обаче пише едни много... как да кажа ........ странни неща за нежния пол, които меко казано ме изумиха!
Затова сега искам да споделя някои и да попитам онези, които четат блога ми:
  Съгласни ли сте?
  И ако е така, с кое по-точно?


1. "Жените са прекрасното отрицание на самото съществуване на разума. Те са съзрели неговата опасност от самото начало"

2. Жените упражняват най-лошата тирания: на слабия над силния. Това е единствената тирания, способна да просъществува!"

3. "Жените притежават удивителен усет. Те са способни да открият вси4ко, освен очевидното"

4. "Жената е сфинкс без загадка"

5.  "Има само два вида жени: грозни и красиви"

Е, има и още, но предпочитам да спра до тук. И аз понеже съм жена, и съм любопитна точно толкова колкото всички жени, бих искала да знам как ни определят мъжете...

Е? 



Тагове:   каква,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sasso - бих добавил
02.02.2007 21:10
"Джералд: Да разбереш жените е много трудно, нали?
Лорд Илингуърт: Никога не се опитвай да г иразбереш. Жените са картини. Мъжете са проблеми"

"Историята на жената е историята на най-лошата форма на тирания, съществувала някога. Тиранията на слабите над силните. Единствената трайна тирания."

Оскар Уайлд

Затова мили шедьоври, не се сърдете. Цитати като по-горните са реакция на нашето робство.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rabbit
Категория: Забавление
Прочетен: 322475
Постинги: 26
Коментари: 109
Гласове: 1004
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол